Gerard Reve in Brieven aan Josine M,1959-1982 Brief 04-08-1970
Posts tonen met het label sterven. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sterven. Alle posts tonen
donderdag, september 03, 2015
Opnieuw
"Met ons sterven zijn we er overigens nog niet, geloof ik. Ik denk, dat we nog duizenden jaren moeten voortworstelen naar het licht. Dan zijn we in God aangekomen, maar daarna begint ook weer, vrees ik, de hele keet opnieuw."
dinsdag, juli 29, 2014
Ziek worden en sterven..
"Ziek worden en sterven, daar behoeven we ons niet mede te bemoeien, want dat gaat vanzelf"
Gerard Reve in Klein gebrek geen bezwaar 1986
Gerard Reve in Klein gebrek geen bezwaar 1986
Abonneren op:
Posts (Atom)