Posts tonen met het label sterven. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sterven. Alle posts tonen

donderdag, september 03, 2015

Opnieuw

"Met ons sterven zijn we er overigens nog niet, geloof ik. Ik denk, dat we nog duizenden jaren moeten voortworstelen naar het licht. Dan zijn we in God aangekomen, maar daarna begint ook weer, vrees ik, de hele keet opnieuw."

Gerard Reve in Brieven aan Josine M,1959-1982 Brief 04-08-1970

dinsdag, juli 29, 2014

Ziek worden en sterven..

"Ziek worden en sterven, daar behoeven we ons niet mede te bemoeien, want dat gaat vanzelf"

Gerard Reve in Klein gebrek geen bezwaar 1986
 
Tweets van @Revetwalender